I skolan..

Nu sitter jag i skolan, idag har vi en permanent modell här som läraren gör på så vi få kika hur det går till. För nästa vecka har vi våan egen modell, undra hur det ska gå? Måndagar är så himla jobbiga, helt slut är man och trött.
Helgen som gått har vart helt underbar, haft så himla skoj med mina vänner. I fredags var vi på fest hemma hos ehlin och röjjde som satan:)) Lika på lördagen också men mickis blev nog lite för full tror jag när man till och med somnar inne på södergrillen haha klantig som man är. Tur att cattis o Linda frästade med lite mat så man vaknade till liv!

Idag ska ja hem och direkt iväg o träna, ska köpa ett års kort nu på friskis är på tiden att jag tar tag i mitt liv, vågen har alldeles för höga siffror för att man ska må bra med sig själv. Mitt mål är att komma ner till 56 kilo och om jag klarar det kommer ja vara en supernöjd liten tjej, måste ju börja tänka på badsäsong 2010 :) men med mina brudar som stöd kommer ja helt klart att klara det här!

Bilder från helgen kommer sen när ja känner att jag har tid att sitta med de!

Nej nu måste ja skynda mig in igen så jag inte missar när dom ska skölja ut..

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0